نمونه جداول زمانی (برگه های تایم شیت) قابل چاپ و رایگان

1 بهمن 1401
08:27

قالب های آماده تایم شیت (جدول کارکرد پرسنل) ساعتی، روزانه، هفتگی و ماهانه را رایگان دانلود ، سفارشی سازی و چاپ کنید

تایم شیت (برگه زمانی) روشی متداول برای ثبت میزان زمانی است که کارکنان صرف می کنند. مراحل تایم شیت شامل تکمیل زمان شروع و پایان کار برای پروژه ها و فعالیت هایی است که پرسنل روی آن کار می­کنند. جدول زمانی می تواند به طور سنتی و کاغذی توسط کارکنان یا سرپرستان آنها تکمیل و تایید شود.

از آنجایی که تکمیل و بررسی دستی برگه های روزانه تایم شیت اغلب زمانبر است و امکان بروز اشتباهات مختلف نیز وجود دارد، استفاده از فایلهای نرم افزاری تایم شیت ( به عنوان نمونه فایلهای اکسل و …)  بسیار ساده تر و کارآمدتر است. البته نرم افزارهای تایم شیت و به صورت پیشرفته تر نیز نرم افزارهای مدیریت وظایف از جمله راهکارهای مدرن برای اجرای الکترونیکی فرایند تایم شیت محسوب میشوند. به این منظورپیشنهاد ما به شما بهره مندی از نرم افزار تایم شیت انگیزه نگار خاوران است.

در این مطلب، برای تسریع و تسهیل در تکمیل  تایم شیت (برگه‌های زمانی)،  الگوهای برگه زمانی رایگان و ساده‌ای ارائه شده است که می‌توانید دانلود، سفارشی سازی و چاپ نمایید. این برگه ها براساس تجارب برخی سازمانها و شرکت ها تهیه شده است.

جدول زمانی دو هفته ایی تایم شیت

 

تایم شیت (جدول زمانی) ماهانه

اگر ساعات کاری و حقوق پرسنل را به صورت ماهیانه محاسبه می کنید ، از این الگوی جدول زمانی استفاده کنید.

« برای دانلود فایل کامل جدول زمانی به صورت ماهیانه اینجا کلیک نمایید. »

جدول زمانی نیمه ماهانه                                                                                         

اگر محاسبات ساعات کاری و حقوق پرسنل را به صورت نیمه ماهانه (مثلا نیمی از حقوق روز اول تا پانزدهم ماه و نیمی دیگر را برای روزهای 16 تا انتهای ماه) محاسبه می کنید، از این الگوی جدول زمانی استفاده کنید. به سادگی، ماه را مشخص کنید و شروع به پر کردن این جدول زمانی ساده کنید.

« برای دانلود فایل کامل جدول زمانی به صورت نیمه ماهانه اینجا کلیک نمایید. »

 

 

تایم شیت (جدول زمانی) هفتگی

اگر نیاز به دقت بیشتر در ثبت کارکرد دارید، میتوانید از تایم شیت هفتگی استفاده نمایید. در این قالب، ساعت کار کارکنان را به صورت هفتگی ثبت و محاسبه می کنید. افراد می توانند زمان شروع و پایان خود را ثبت کنند، زمان مرخصی یا مرخصی استعلاجی خود را مشخص کنند. براساس این داده ها، سرپرست میتواند ساعات کاری معمولی، اضافه کاری، کل ساعات کار و حقوق آنها را محاسبه کند.  اگرسیاستهای اداری شرکت شما ایجاب می‌کند، امکان تکمیل ساعات استراحت مانند ناهار، نماز و … نیز وجود دارد.

« برای دانلود جدول زمانی هفتگی اینجا کلیک نمایید. »

همچنین جدول زمانی دو هفته ای نیز در ادامه قرار گرفته است.

« برای دانلود جدول زمانی دوهفته ایی اینجا کلیک نمایید. »

تایم شیت روزانه ساعتی

از این جدول زمانی برای پیگیری نحوه گذراندن وقت پرسنل به صورت روزانه و زمانی که از یک فعالیت به فعالیت دیگر تغییر می کنند استفاده کنید. تایم شیت روزانه را میتوانید مبنایی برای ایجاد نظم و عادت کاری روزانه برای پرسنل استفاده نمایید.

« برای دانلود جدول زمانی روزانه ساعتی اینجا کلیک نمایید. »

گزارش تایم شیت مخصوص مدیران و سرپرستان (جدول زمانی)

از این الگوی زمانی برای پر کردن گزارشی استفاده کنید که مشخصات و جزییات روزانه فعالیت کارکنان را نشان می‌دهد. اطلاعاتی مانند زمان شروع و پایان، میزان کار انجام شده، حقوق در روز، ناظر هر فرد و … در این جدول قالب مشاهده می باشد.

« برای دانلود جدول زمانی روزانه سرپرست اینجا کلیک نمایید. »

تایم شیت (جدول زمانی) پروژه ها

از این الگوی تایم شیت برای تکمیل جزییات کارکرد در پروژه ها استفاده می­گردد. پروژه‌هایی که کارکنان در یک دوره معین روی آن کار می­کنند، برای چه مشتریانی و چه فعالیت‌هایی را شامل می‌شود، زمان شروع و پایان هر پروژه، و مبلغ حقوق پرداختی قابل محاسبه و همچنین امکان درج توضیحات و ترجیحات نیز وجود دارد.

می توانید برای هر بخش، عضو تیم، پروژه و عضو تیمی که روی یک پروژه خاص کار می‌کنند، نرخ‌های ساعتی اضافه کنید و حقوق آنها را بر اساس نرخ ساعتی مناسب محاسبه کنید.

بعداً، ساعت‌های کاری را دریافت می‌کنید و دستمزد برای یک پروژه یا دوره پرداخت به طور خودکار و تنها با چند کلیک محاسبه می‌شود. برای نمای کلی از ساعات کاری در پروژه ها، می‌توانید گزارش‌های تصویری و هفتگی را بر اساس زمانی که در برگه‌های زمانی وارد شده است، ایجاد کنید.

پس از تکمیل جدول زمانی، می‌توانید با برگه‌های زمانی برای یک دوره پرداخت مشخص، را پس از تایید، قفل نمایید که قابل ویرایش نباشد. به این ترتیب، کارمندان شما نمی‌توانند در برگه‌های زمانی تأیید شده قبلی تغییراتی ایجاد کنند و داده‌های جدول زمانی شما ثابت و دقیق باقی می‌مانند.

« برای دانلود جدول زمانی جدول زمانی پروژه اینجا کلیک نمایید. »

مطالب مرتبط

3

کشاورزی هوشمند

1402-08-21
09:29
تحول دیجیتال

تحول دیجیتال (Digital Transformation) چیست و چرا اهمیت دارد؟

1401-11-24
09:49
1612699532407-300x300

نصب و بهره‌برداری آزمایشی از اولین سیستم مانیتورینگ هوشمند گلخانه‌ای

1401-11-01
09:12
remote-sensing

سنجش از راه دور

1401-11-01
09:09