دیوار سبز هوشمند

Green wall automation system

سیستم هوشمند مدیریت دیوار سبز انگیزه نگار خاوران با استفاده ازسیستم آبیاری هدفمند خود، امکان اجرای دیوار‌های در ابعادی وسیع‌تر از آنچه تا کنون ممکن بوده میسر می‌نماید.

هوای تازه و نمای چشم نواز را میهمان دیوار سبز باشید.

چرا دیوار سبز هوشمند ؟

دیوارهای سبز با قابلیت نصب در هر محیطی پیام آور آرامش و آشنایی برای افراد حاضر در آن محیط خواهند بود. بهره گیری از گیاهان در محیط، علاوه بر المان های زیبایی شناختی، فاکتورهای دیگری را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

از دیگر مزایای بهره مند شدن از دیوار سبز، فراهم آوردن عایقی صوتی و حرارتی و همچنین افزایش بهره وری همزمان با مدیریت مصرف انرژی است.

در همین راستا با افزایش رطوبت هوا و همچنین کاهش گرمای انعکاسی، محیطی دلپذیر برای ساکنی و عابرین بوجود می آید.

در نهایت با تکرار این الگو می توانیم علاوه بر زیبا سازی شهری و فضاسازی در اماکن عمومی، از شکل گیری جزایر حرارتی شهری جلوگیری نموده و بصورت تجمعی اثر مثبتی بر روی محیط زیست بگذاریم.

دیوار سبز هوشمند “ویرانیک”، توسعه شده توسط مهندسین متخصص و مجرب در شرکت انگیزه نگار خاوران می باشد.

کاربردهای دیوار سبز هوشمند “ویرانیک”

یک دیوار از طبیعت، به جای یک گلدان

کاهش دهنده استرس و تقویت روحیه

محیطی شاداب و پر از انرژی مثبت

حفظ رطوبت هوا با کمک طبیعت

مزایای دیوار سبز هوشمند "ویرانیک"

تغذیه هوشمند گیاهان بر اساس شرایط محیطی

آبیاری گیاهان بر اساس نیاز های آبی

امکان استفاده از گونه های متنوع گیاهی در فضاهای سازمانی

صرفه جویی در مصرف آب

دیوار سبز هوشمند “ویرانیک” چگونه کار میکند؟

سیستم هوشمند مدیریت دیوار سبز انگیزه نگار خاوران با استفاده از سیستم آبیاری هدفمند خود، امکان اجرای دیوار های سبز در ابعادی وسیعتر از آنچه تا کنون ممکن بوده، میسر مینماید.

قابلیت این سیستم در پیاده سازی شرایط اقلیمی گوناگون به شکلی است که توانایی رسیدگی به گیاهان بر اساس نیازشان به تغذیه و آبیاری را دارد. این امر، امکان استفاده از گونه های متنوع گیاهی را در تمامی فضاهای شهری و مسکونی فراهم موده است.

ساختار غیر متمرکز هر گره (Node) هوشمند ویرانیک بواسطه قابلیت تعمیر و نگهداری آسان و همچین بروزرسانی تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری هر یک از این تجهیزات بصورت مجزا ، راهکاری مناسب را برای گسترش فضاهای سبز و نگهداری از گیاهان زینتی، در اختیار علاقمندان به طبیعت قرار می دهد.

دیوار سبز هوشمند انگیزه نگار شامل : آفتاب مصنوعی، آب چکان، لوله آبیاری، گلدان ها، عایق رطوبتی، قفل نردبانی، مخزن پساب، پمپ آب می باشد.

تجهیزات دیوار سبز هوشمند “ویرانیک”

نود کنترلی تابش اشعه مفید برای گیاهان

نود حسگر دما و رطوبت خاک

نود حسگر شرایط اقلیمی

نود حسگر میزان پساب

نود کنترلی آبیاری و تغذیه گیاهان

نود کنترلی محافظت از عوامل محیطی